Winback/ heractivering
Een voormalig klant, lid of donateur zijn waardevol. Wat was de reden van opzegging? Converzion luistert naar het verhaal achter de opzegging. Door in gesprek te gaan zijn wij in staat uw organisatie opnieuw onder de aandacht te brengen.
Behoud
Klanten behouden is lastiger dan klanten werven. Behoud uw klanten, leden en donateurs door op het juiste moment in contact te treden. Hiermee blijft de achterdeur op slot terwijl uw organisatie doorgroeit.
Upgrade
Haal het maximale uit uw klant, lid of donateur. Met de upgrade campagnes van Converzion bent u verzekerd van een verdere upsell en meer inkomsten.
Werving
Heeft u zelf leads gegenereerd? Bijvoorbeeld op een beurs, via een campagne of een eigen actie? Wij bellen deze graag na. Indien u ontzorgt wilt worden in de leadgeneratie biedt onze partner MYS Marketing een passende oplossing. Bij Converzion bellen wij alle soorten leads na. Onze focus ligt op het behalen van een zo hoog mogelijke conversie in combinatie met een maximaal bereik en een goede terugverdientijd.
Service calls
Weet u wat uw klant, lid of donateur bezighoudt? Wat vinden ze van u? Hoe tevreden zijn ze? Het vergaren van deze kennis en het geven van aandacht is essentieel voor een optimale relatie. Door uw achterban met regelmaat te benaderen en te bedanken blijft het contact warm.
Inbound
Bent u op zoek naar tijdelijke of permanente opvang van uw inkomende telefoonverkeer naar aanleiding van bijvoorbeeld een direct mail actie? Wij zijn 6 dagen per week open. Ook heeft ons team ervaring met telefonische opvang van live inzamelacties (op televisie) en het verwerken van e-mails en binnenkomende live chats.
Klantenservice
Bent u op zoek naar het uitbesteden van uw klantenservice? Of bent u tijdelijk onderbezet? Ons team staat u hier graag in bij. Als geen andere weten wij wat het woord SERVICE betekent. Wij zullen uw klanten, leden of donateurs optimaal bedienen.