service calls zijn belangrijk voor uw organisatie

Weet u wat uw klant, lid of donateur bezighoudt? Wat vinden ze van u? Hoe tevreden zijn ze? Het vergaren van deze kennis en het geven van aandacht is essentieel voor een optimale relatie. Door uw achterban met regelmaat te benaderen en te bedanken via service calls blijft het contact warm en houdt u uw klanten, leden en donateurs tevreden.

WAT ZIJN SERVICE CALLS

Service calls, ofwel happy calls zijn belangrijk om uw klanttevredenheid te meten. Samen met een behoud campagne zijn service calls erg belangrijk voor uw organisatie. Maar wat zijn service calls? Bij een service call nemen onze goed getrainde agents contact op met uw huidige klanten, leden of donateurs. In het telefoongesprek gaat de agent het gesprek aan en vragen wij uw klanten, leden of donateurs hoe zij denken over uw bedrijf of organisatie.

Het eerste wat uw klanten, leden of donateurs vertellen aan de telefoon is het belangrijkst, waarom denkt u? Dat zit top of mind. Geven uw klanten, leden of donateurs een minder positief antwoord? Onze agents weten als geen ander welke vragen zij moeten stellen om tot de kern te komen. Op deze manier kan de onderbouwde feedback samen met de positieve woorden worden meegenomen in het klanttevredenheidsonderzoek.

 

WAAROM ZIJN SERVICE CALLS BELANGRIJK

Het positieve effect van service calls is dat uw klanten, leden of donateurs de tevredenheid delen met hun omgeving. Bij mogelijke kritiek of suggesties geeft deze feedback het bedrijf de mogelijkheid om direct actie te ondernemen. Daarom is het resultaat van deze oproep meestal positief.

Daarnaast is een service call ook een contactmoment met uw klanten, leden of donateurs. Klantcontactmomenten zijn belangrijk om uw klanten, leden of donateurs verbonden te houden met uw organisatie. Ons callcenter is een verlengstuk van uw organisatie, wij bellen niet voor uw bedrijf maar namens uw bedrijf.

 

HOE GAAT EEN SERVICE CALL CAMPAGNE VAN START

Een service call campagne kan op meerdere manieren worden ingezet. Wat zijn uw wensen? Wat is uw doel van de campagne? Dit zijn de twee essentiële vragen bij het opzetten van een service call campagne.

Als het doel helder in beeld is gaat onze backoffice aan de slag met welke vragen er gesteld moeten worden. Wij bedenken een route die wordt gebruikt om bij het juiste station te komen en dus het doel te behalen.

Een service call gesprek beëindigen wij nooit met ‘dankuwel voor uw tijd, wij wensen u nog een fijne dag’. Wij gaan verder dan dat, uw klanten, leden of donateurs kunnen worden doorgezet naar een follow-up campagne. Zo houdt u uw klanten dichtbij en bind u uw klanten, leden of donateurs aan uw organisatie.

 

WIJ HELPEN U BIJ UW SERVICE CALLS

Ons contact center staat voor u klaar! Wij gaan voor u het gesprek aan met een persoonlijke maar doeltreffende aanpak.

Neem contact met ons op en we bespreken de mogelijkheden!

ledenbehoud
…Als uw klanten, leden of donateurs binnen zijn is het belangrijk om de klanttevredenheid te meten, dit kan door middel van service calls.
Wilt u meer weten?