Klanten-, leden- en donateurs-

behouden is waardevol

Als u nieuwe klanten heeft geworven is het belangrijk om uw klanten te binden aan uw organisatie en te behouden voor de lange termijn. Het behouden van uw klanten door op het juiste moment in contact te komen is waardevol voor uw organisatie. Met een sterke behoud campagne zorgt u ervoor dat klanten betrokken blijven bij uw organisatie

WAAROM EEN BEHOUD CAMPAGNE VOOR UW KLANTEN, LEDEN OF DONATEURS?

Voor iedere organisatie is het belangrijk om behoud campagnes in te zetten, ook voor uw organisatie. Maar waarom is een behoud campagne zo belangrijk?

Na een werving campagne is het belangrijk om uw klanten, leden of donateurs te binden aan uw organisatie. Zij hebben wij het werving proces voor uw organisatie gekozen, nu is het belangrijk om ervoor te zorgen dat zij zich verbonden voelen met uw organisatie. Dit kunt u doen door middel van een behoud campagne, u houdt op deze manier de achterdeur van uw organisatie gesloten.

 

WANNEER IS HET TIJD VOOR EEN BEHOUD CAMPAGNE?

Bij een behoud campagne is het belangrijk dat er op het juiste moment contact op wordt genomen met uw klanten, leden of donateurs. Maar wanneer is dat moment? Dat is verschillend voor elke organisatie. Loopt een abonnement van een jaar of langer bijna af? Dan is het een goed moment om contact op te nemen. Op deze manier kunt u uw klanten behouden en binden aan uw organisatie.

Niet alleen een aflopend contract kan de oorzaak zijn van een behoud campagne. Ontwikkelingen buiten de organisatie spelen ook een grote rol bij het behouden van uw klanten, leden of donateurs. Zaken waar u zelf geen invloed op heeft kunnen wel invloed hebben op uw organisatie en uw klanten. Een behoud campagne is nooit gestandaardiseerd, er moet gekeken worden naar de organisatie zelf en de fluctuerende omgeving.

Deze maatschappelijke ontwikkelingen kunnen mogelijke opzeggingen veroorzaken die u wil voorkomen. Ons callcenter staat altijd voor u klaar om uw behoud campagne voor u maken en te zorgen voor het beste resultaat.

 

WIJ GAAN VERDER DAN ALLEEN EEN BEHOUD CAMPAGNE

Ons contact center tilt uw behoud campagne naar een hoger level. Het behouden van uw klanten hoeft namelijk niet het enige doel te zijn van uw campagne. Wij bieden een behoud campagne in combinatie met een upgrade campagne.

Zo blijft de achterdeur van uw organisatie gesloten en verhogen wij de conversie van de huidige klanten, leden of donateurs. U kunt meer lezen over onze upgrade campagnes op deze pagina.

Bent u klaar om het gesprek aan te gaan? Converzion staat voor u klaar.

Neem contact met ons op en we bespreken de mogelijkheden!

ledenbehoud
…Een campagne houdt niet op als de klant binnen is. Juist dan is het de kunst de klant te behouden en contactmomenten te hebben. Met een goede contactplanning die is afgestemd op de klantdata stijgt de klanttevredenheid.
Wilt u meer weten?